Rbulgen Merhaba kızlar oğlum 20 günlük sarılıgı vardı hastanede yattık vs derken Sağlık ocağına gidip topuk kanını veremedik pazartesi gitsem alırlar mı acaba bilgisi olan var mı
Sadus Rbulgen dogumdân sonra 5.gundü galiba bilemiyorum aile hekimlerinizi arayıp sorabilirsiniz telefonda oba göre ebeler yardımcı oluyor
Zhnce Rbulgen hastanede kaldıysa orda almaları gerekmiyor mu ya Benim oglum da kaldi sarıliktan degil ama orda topuk kanını aldılar saglik ocağı almadi
Rayaas Rbulgen İlk doğduğunda aldılar tekrar 1 hafta sonra alındı sağlık ocağında. Ama siz sorun alacaklarını düşünüyorum. Geçmiş olsun bu arada ☺️
siyah_kalppp Rbulgen tam hatırlamıyorum ama 6 ay oldu cünkü 15 gün falandı sarılık yüzünden geç gittiğinizi söylerseniz sıkıntı olmaz
NisAsel0311 Zhnce Benim kızımın doğduğunun ertesi günü hastanede alındı. 3 gün sonra sağlık ocağında da alındı 🙄
Rbulgen HavvaZade bizimki o kadar uzun süre kalmadı çıktık 2-3 günde bi kan alıp baktılar bu süreçte gidemedim Sağlık ocağına
GoGirl Rbulgen hastanede almis olmalari lazim aslinda ama almadilarsada alinir bence sonucta 2 kez 3 kez aliyorlar bazen 20 gunu geciyirdur bebekler
Zhnce NisAsel0311 hastanede kac gün kalmıştı Bizimki 7 gub kaldi o nedenle hastanede 2 kez alındı Saglk ocağı almadi o yuzden
GoGirl Rbulgen yoo gorustuk hastanede alindigini teyitledi bizden.ama size ulastilarsa goturun alirlar yine ben de cok emin degilim belki de dogrusu o dur ama biz de oyle oldu bi sorun yasamadik cok sukur
NisAsel0311 Zhnce Doğumun olduğu gece kaldık ertesi günü yolladılar bizi eve. Ebeler bıkmış benden bı git artık dedi 🤣