Yok kabız olmamış benimki 2 günün sonunda yaptı kakasını normal bi şekilde yapıyo Allaha şükür bi çay kaşığı zeytinyağı içirdim o gün sadece o kadar başkada bir şey yapmadım. Sizinki de inşallah kabız olmamıştır. Bağırsak sistemleri düzene girmeye başlıyo 4 ay sonunda o yüzden vucütleri fatklı tepkiler verebiliyo. Biraz bekleyin düzelicektir inşallah 🙏🏽