Merhaba kızlar❤️ Kardeşim kuaför ve bende kızıl saça çok heves ettim. Bundan seneler önce saçımı kına ile boyuyordum kardeşim saçın nekadar açılırsa ona göre kızıl uygularız demişti. Ve kınalı olduğu halde iyi açılıp kızıl uygulanmıştı saçım fazla da yıpranmamıştı. Bakımı zor olduğu için çok fazla kullanmadım. Şimdi yine heves ettim. Saçımı 2 ay öncesinde boyamıştım siyaha şu an boya tamamen akmamış olsada yine iyi. Kardeşim de hallederim diyor yani kendine baya güveniyor fazla yıpratmadan halleder diye Şimdi size sorum şu bu işlerden anlayan hanımlara😅 Sizce iyi açılır mı? Benim gibi yaptıranlarınız var mı? Tecrübeli anneler yorum atsın lütfen 🙏🏻