Alyatrd Bebeğim 3,5 aylık ve egzaması var . Me babynin deterjanını kullanıyorum , sormak istediğim deterjandan dolayı egzaması olabilir mi , değiştirsem mi deterjanını,? Bilgisi olan var mı bu konuyla ilgili ya da deneyimi
Ulumil Alyatrd olabilir tabikide Egzamayi tetikleyebilir kullandığınız deterjanlar bunu ancak deneyerek anlayabilirsiniz
Ertugrulhilal Alyatrd yüzünde ve vücudunda egzaması vardı bebegimin 2 ayında doktora götrdüm inek sütü alerjisi çıktı istersenz bi doktora basvurun
Benimo Alyatrd bende de egzama var şampuan ve duş jelimi eczaneden alıyorum. Çamaşır deterjanı tabiki etki edebilir. Bebeğim için duru granül klasik kullanıyorum içeriği temiz bi sıkıntı yaşamadık
Symailay Alyatrd sıvı deterjan kullanın ve çift durulama yapın yumuşatıcı kullanmayın. Mustelanın stelatopia ürünleri çok iyi günde 2 kez nemlendirme yapın
Alyatrd Ertugrulhilal bize de doktorumuz süt alerjisi dedi ama yaklaşık 1buçuk aydır diyetteyim geçmiyor bir türlü . Deterjan yada şampuandan mı diye düşündüm. Şampuanını değiştirdik ama geçmiyor hala 😞
Alyatrd Balanne74 vücudunda ve yüzünde kızarıklık ve kuruluklar vardı . 3ay kontrolünde egzama dedi doktorumuz
Ertugrulhilal Alyatrd bana dermotop die krem verdi aksam sürdüm sabaha geçmişti diyete grincede pürüzsüz bi cilde kavusmustu bebegm
Songena19 Bizimde egzama mız vardı bacağında ve kolunda vardı mustelanın kremini kullandık ara ara tekrarlıyor geçiyor sonra genelde soğuk havalarda filan oluyor cildi çok hassas bebişlerin
Alyatrd Benimo beyaz sabunlu galiba değil mi söylediğiniz deterjan . Bende beyaz sabunlu bi deterjan deniycem bakalım 😕
BabyGroot Alyatrd olabilir tabii değiştirmeyi deneyin ben granül sabun kullanıyorum ve çift durulama yapıyorum
pikacuu Alyatrd Bizde de 8ldu dalin almıştım herşeyini egzama yaptı doktor değiştirin dedi. Bu sefer biodermanın şampuan ve kremini almıştım o da işe yaramadı daha da arttırdı. Uni baby aldım şampuan olarak deterjan olarak da duru granül sabun aldım ve yumuşatıcı kullanmıyorum. Geçti çok şükür. Vücuduna da hindistan cevizi yağı zeytinyağı sürdüm hep iyileşti şükür 🙏 🥰 siz de değiştirin başka bir şey kullnaın hatta 1 2 banyosunu da şampuansız yapın ki vücudu toparlansın. Deneyerek neyin iyi geldiğini görürsünüz zaten geçmiş olsun 🙏