Mucizeemmmmm 1 aylık bebeğim çok korkuyorum bu corona illetinden daha yeni yeni kayınbabamla ellerine almaya başladı maskesiz girmiyorduk odasına Ama nereye kadar bu coronın bebeklerde etkisi nedir bulaşma olasılığı falan içimi ferahlatın biraz yaa😭
GoGirl Mucizeemmmmm degisiyor bulaşanda cok bulasmayan da ama disardan gelenlerin maskeli kucagina almasinda fayda var vaka olmus 30 bin risk herkese cok yakin
SaremAselim_0817 Mucizeemmmmm bu konuda bende çok sıkıntıdayım yaa offf kendi ailem uzak kimse gelmez gitmez ama eşimin ailesi üç dört günde bir geliyolar haliyle hepsi dışarlara pazara oraya buraya gidiyolar gelince de kızımı illa alıyolar kucaklarına ben bişey desem kıyamet kopar napıcam bilmiyorum😥😥
Mucizeemmmmm SaremAselim_0817 Allah’ın izniyle bişe olmaz ya Allah ve melekleri korur inşallah meleklerimizi
AyazEge SaremAselim_0817 aynı ben valla. Benim burda kimsem yok a eşimin ailesi hep burda ve annesi babası kardeşi calısıyo babası işten geliyo direk kahvede ordan bize geliyo bende çok korkuyorum tedirginim artık geldiklerinde ellerini yıkamalarını söylüyorum ama koca koca insanlar hiç yok sayıyolar direk içeri dalıp oğlumu alıyolar kucaklarına 3 yaşında bide kızım var oğlumda 48 günlük