hellygn25 13 aylıktı 1 aya yakın uğraştım malesef beceremedim mecburen bikaç gün anneme bıraktım. Aşırı düşkündü çünkü çok fazla ağlıyordu beni görünce daha kötü oluyordu bende dayanamayıp emziriyordum. Annemde kalınca biberonu kabul etti gündüzleri bende gidiyordum bir şekilde kafasını dağıtıp unutturarak geceleride annemde kalarak bıraktırdık.