Yesim59 Kızlar cerazette kullanıp regl olmayan var mı? Kızım 14 aylık emziriyorum hala regl olmuyorum da
ikizlerinannesi2985 Yesim59 ben de 3 kutu kullandım, sürekli regldim. 3 ayın 2 ayından fazlası regl olarak geçti, bıraktım ben de ilacı😬keske ben de adet olmasam
Japon Ben 1 ay kullanıp bırakmak zorunda kaldım. Bebeğimin İçerisindeki laktoza karşı alerjisinden dolayı. Bıraktıktan sonra yaklaşık 2 buçuk ay olmadım.
Yesim59 ikizlerinannesi2985 çokta iyi bişey değil aslında sürekli ‘dogumdan sonra bu kadar uzun süre adet olanı duymadım kesin bişey var doktora git’ gibi şeyler duymaktan sıkıldım mesela