1prens1prensess Kızlar kızım 17 günlük sütüm başta sağdığım zaman çok güzeldi şimdi çok zor geliyor yetmiyormu ememiyormu diye düşünüyorum ama memede uzun süre kaldığı zaman kusuyor ilk oğlumda böyle değildi sağdığımda fışkırırcasına gelirdi veya sürekli kendi kendine akardı göğüslerimden bunda hiç ilki gibi olmayınca sütüm az mı acaba diyorum bir fikri olan var mı sütünüzü nasıl arttırdınız neler kullanıyorsunuz😕
Kardelen06 1prens1prensess ben hergün kuru dut ve kuru incir kaynatıyorum süper etkisi kaynar suyun içine atıp 5dk kaynat soğusun iç
oyku738 1prens1prensess kuzum 1 yıl önce yaşadım aynılarını. Hep hoşaf ya da tatlı yiyordum kilo olarak geri döndü ama sütüm de oluyordu. Bestlak bende çok işe yaramıştı. Kızımda da bi problem olmadı. Ben 4.aya kadar destek amaçlı kullandım. Humana da içtim ama o da kilo yaptı hem çok şekerliydi. Tahin de aşırı tüketme bebekte alerji olabiliyor sütten geçerek. Allah artırsın 🤗
Kuzey_keremcik oyku738 bestlagi nasil.kullaniyorsun bende basladimda sabah ogle aksam 20 damla bir bardak suya dogrumu?
DoganurcaN Ben milk tea, promalt, still tea ve humana kullanıyorum hangisi yarıyo bilmem ama maşallahı var memişlerimin
Nva22 1prens1prensess dere otu, yeşil soğan, süt, su, meyve suyu, bulgur, pilav, ananas bide çok iyi bunlr 🌸🤗
Kaftanoglu_meryem 1prens1prensess gündüz 1 yada 2 saat uyuyabilirseniz uyuyun çok etkisi oluyor bide bol bol su için iyi dolar ben bide şu marketlerde olan şeftali yada kayısılı meyve suyu var onlarda işe yarıyor ben günde 3 kutu içiyordum bide hurma yiyip üzerine bol bol su için he bide piskolojin çok önemli hiç birşeyi kafaya takma sakın sütüm az diyip de kafana takma zamana bırak rızkı varsa gelirde dicem bu kadar canım 🌼
1prens1prensess Teşekkür ederim hepinize 🙏🏻 hepsini deneyeceğim ama işte kafaya takmadan olmuyor birde bebeğim kilo olarak çok kuçuk doğdu 2480 di mama takviyesi yapıyorduk 1 hafta önceki doktor kontrolünde kilo alımı iyi mamayı azaltmamı söyledi ki o zaman doktorun dediği dozdanda az veriyordum çünkü sütüm biraz çoktu şimdi mamayı doktorun dediği gibi veriyorum ama nedense sütüm yokmuş gibi hissediyorum resmen günde 3 lt su içiyorum nerden baksanız 10 tane hurma yiyorumdur milk tea var evet Onuda günde 1 bardak içiyorum ama üstüne düştükçemi böyle hissediyorum yoksa gerçekten sütüm mü yetmiyor bilemiyorum kafaya takmakta istemiyorum dediğiniz gibi ama takmadan da olmuyor bakalım artık 2 hafta sonra sağlık ocağında belli olur ama inşallah yetiyordur bu ikilimde kalmak ne kadar kötü bir duyguymuş
Kuzey_keremcik 1prens1prensess benimde ilk zamanlr baya geliyordu cok sukur yine geliyor ama okadar degil ayva hosafi yap gun icindebol su ic incir kuru kayisi ve yesil yaprskli sebselerle beslen bestlak damla.aldim onida kullaniyorim suan iyi gibi zamanim olsada sagsam anlayacgim ne kadar mm oldugunu ama zamanim olmiyor bunlari yaprsan faydaisni gorursun
Babylove 1prens1prensess Boza da deneyebilirsin kac kutu bitirdim bilmem üzerine az da tarçın serpip, baya işe yarıyor 👍🏼