Asafinkardesi İyi akşamlar hanımlar hero bayb kaşık mamasını biberonda kaç ölçekle yapabilirim yapan varsa bilgi verebilir mi
Betul055 Asafinkardesi 200 ml suya 5 ölçek at canım aöa avent biberon dan geçmiyor ucuz biberon al ucunu bi tık kes çok fazla değil
Asafinkardesi Tomi bende arkadaşın yazdığı ölçek gibi hazırladım çok katı olmayacak şekilde biberonda cekebilsin diye
Mervee44 Bende 5 veya 6 ölçekege 200 ml suyu kaynatıp ılıtıktan sonra birde bol bol çalkalayın ki kıvamlı olsun (gaz olmuyor) 😊