Kardelen06 bebeğinizi kat kat giydirmeyin. Oda sıcaklığıniz Max 24 derece olsun ve sizn giydiginuz kalınlıkta giysin. Hergun yıkayın ve arkasından mutlaka ama mutlaka nemlendirici kremle masaj yapın .( Bebek yağı değil nemlendirici) iki üç gün sonra geçtiğini göreceksiniz. Aynı sıkıntı bendede oldu doktor tavsiyesi ile bunları yaptım ve geçti