Kızlar selam. 15 aylık kızımın azı dişleri geliyor ve çok sancılı geçiyor, özellikle geceleri 😔 hemen ilaç vermekten kaçınan daha çok doğal yollarda çözüm arayan biriyim ancak dün gece ilk kez dolven şurup verdim. Çocuk rahatladı uyudu birkaç saat ama benim içim rahat değil. Netice de ateş düşürücü etkisi olan bir ilaç bu. Bana akıl verecek biri var mı aranızda 🥺 Yavrum acı çektikçe ben kahroluyorum 😢