mrveefe12 Ay 2 gündür huysuz feryat figan eski gaz sancıLarı ağlaması falan geri döndü n’oluyo anlamadım🙀
Egeanul mrveefe12 bizde 3 ay 3 günlüğüz 12. Hafta da atak olması normalmiş. Netten atak haftalarına bakabilirsin hesaplayıp
Saremmmm mrveefe12 evet canım Bizim bebekler atakta benim kızım da 3 ay 5 günlük 4. Ay atağı da başlıyormuş bu dönemde benim kız sürekli kucak istiyo sürekli gezmek istiyo