momofemir ne şanslısınız ki guzel dr denk gelmissiniz. Doğumda bebegimin sol köprücük kemiğini kırdılar , ben 3. Gun muayneye gidince baska.dr söyledi dikişlerim atti, ayni hastanedeki farklı doktora gidince bu nasil bir zikzak dikis iyileşince gel. Estetik yapalim esin ve sen istersen dedi. Bebeğim 1 aylikken covid oldu, yoğun bakımda yatti servise cıktı sonra altini bir actim poposu yara pişik. Gidip insan haklarına ve cimere şikayet ettim yogun bakim hemşiresi covid olduğu icin yaklaşmadık dedi. 1 aylik bebek covid olduğu icin hastanede yatıyor ve sen covid olduğun icin yaklaşmıyorsun :) sonra hop beni arıyor insan haklari ozel.hemşire koyduk bebeğiniz basına. Covid.olduğu için 39 derece ateş ile nöbet gecirdi. Rem uykusunu göz devirme hareketlerini nöbet sanıp nöbet ilaci başlattılar. epilepsi mi dedim epilepsi diyip 10 saniye sonra olabilir dedi ve suan o ilaca mahkumuz çünkü hemen bırakmıyor azaltiyorlar ve bunun gibi yaşadığım yasadiklarna tanık olduğum bir cok.olay. cok şanslısınız hanim efendi ne güzel azimli stajerlere denk gelmissiniz