Dün teyzemi ziyarete gittim evden çıkmaz hiç. Şansıma bi tanıdık da geldi oraya 7 aylık bebeğim var sevdi biraz eline falan dokundu aynı ortamda bir saat kadar bulunduk bugün duydumki test yaptırmış ve pozitif çıkmış oradayken de küçük kızı üşütmüş hasta diyodu sanırım oda olmuş ya ben napıcam acaba kesin bulaştı mı bir yıldır başma gelmedi ama ya şimdi olduysak ben bir yana bebeğim için aşırı korkuyorum şuan ne gibi önlem alabilirm hemen