YeldaKuzey Bebegim 7 ay 16 günlük. Su vermek icin biberon mu daha iyi yoksa alıştırma bardağı mı? hangi markayı önerirsiniz?
Rayaas YeldaKuzey Ben once alıştırma bardağı aldim fakat onda içmek hic istemedi. Hani kahve yani bardaklari oluyor ya onlara cok az su koyup veriyordum. Öylece alıştı ☺️
Merve_96 YeldaKuzey alıştıma bardağı ile başlayın başlarda biraz zorlanabilir ama zamanla kullandıkça alışıcaktır ☺️
DenizSerap Ben ilk Avent’in alıştırma bardağı ile başladım sonra pipetli içmeyi öğrensin diye skip hop suluk aldım uzun bir süre kullandıktan sonra bir kac hafta evvel twistshake suluk aldım bence alıştırma bardağı ile başlayın derim.
YeldaKuzey Rayaas ben biberonla veriyorum şimdi suyun tadını alınca geri bırakıyor içmek istemiyor. Alıştırma bardagı alıp birde öyle denicem
Eymenebrar YeldaKuzey bende tam 6 tane alıştırma bardağı değiştim doktor değişik görür belki dedi ama yok kahve yanı bardağı hepsiyle versim atıyor suyu 7 ay 10 günlük biberon la veriyordum onuda almamıltı