prenses10 Selam kızlar 15 günlük bebeğim var en son sarılığını kontrol ettirdim çarşamba günü. Değeri 3 e düşmüştü. Doktor artık 3 saatte bir emzirebilirsn çok fazla uyandırma demişti. Baya düşmüş dedi. Ben şunu sormayı unuttum . Bu değer tekrar yükselir mi? Yani ne yapacağımı şaşırdım
Cheddar prenses10 doktor dediyse demek ki riski yok. Bize de 20günlükken uyandırma gece kendi uyanır dedi
Miyauw prenses10 ben 40 çıkana kadar 2 saatte bir uyandım emzirdim. Biz de uzayan sarılık vardı 3 ayda geçti tabi orası ayrı. Bol bol güneş görsün bebeğiniz iyi geliyor
Rayaas prenses10 Tehlike geçmiş sakin ☺️ Bizimki 13 olmuştu düşünün masallah doktorunuzun dediği gibi bayağı düşmüş bol bol emzirin. Geçmiş olsun inşallah
prenses10 Cheddar haklısın canım doktora güvenmediğimden değil de değerin tekrar yükselip yükselmeyeceğini soramadım aklıma gelmedi
Hlmn53 Miyauw Şu an bebeğiniz ne kadarlık ya da sarılığı var mı çünkü benim bebeğim de üç ayın doldurmak üzere hala daha sarılığı var geçmediğini fark ediyorum
prenses10 Rayaas çok sağolun çok teşekkür ederim ama bugün dikkat ettim hep uyuyor çok korktum bende 🥺 acaba hta mı ediyorum tekrar mı yükseldi diye düşünüyorum
Rayaas prenses10 Daha minnacık annesi bende o kadarlikken 2 saate kendi kalkmazsa emziriyordum. Hepsi geçecek inşallah ☺️
prenses10 Havvaminl çok teşekkür ederim canım ama bugün hep ıyuyordu bnde korktm acaba yine mi yükseldi diye
Havvaminl prenses10 rica ederim canım uyuması normal benimkide çok uyurdu gaz problem i çıkınca zehir oldu hayat gece gündüz sallıyorum saatli ve düzenli besle gazıda olmaz yediğini sindirir ben sürekli sürekli emzirdim gazlı oldu
Mahbuss prenses10 ben 40 i çıkana kadar 1-2 saat arayla emzirdim küçük olduğu için daha Bizim sarılığımız 2 ayda geçti ama doktorumuz ilk hafta tehlikeli olur sonra tehlikesi kalmaz demişti sizde ilk haftayı atlatmissiniz 😊
Miyauw Hlmn53 biz şuan 8,5 aylığız. Bizde uzamış sarılık olmuştu 3-3,5 ayda geçmişti. Yaz bebeği olduğundan ben soyup güneşe koyuyordum 10 dk çok iyi geldi öylece atlattık. Ben sürekli emziriyordum ama anne sütü sarılığıymış bizimkisi
Hlmn53 Miyauw anne sütü sarılıgı nedirki acaba? bizde henüz gitmedik 3 aya kadar normal demişti doktor ama ben artık sık sık emzirmeyi bıraktım yani bilmiyorum 🤷🏻♀️
Miyauw Hlmn53 hiç bir fikrim yok valla canım. Ama sizin değer düşmüş bizim de hastanelik bir değerimiz yoktu ama sarılığı vardı bariz belliydi tüm doktorlar sarılığı devam ediyor diyordu ama kimse bir şey yapmıyordu değişik bir şekilde.
Miyauw Hlmn53 evet ben genelde en geç 2 saatte emziriyordum gece gündüz zaten yarım saatte bir emiyordu
Aycahanim prenses10 canim benimde kizim 1 haftalikkem sarilik olmustu 2400 du kilosuda doktor 1 gun yatirdi ertesi gun ciktik eger bir daha sarilik olursa da korkma hicbisey olmaz demisti senin sutun nasil canim yeterlimi