Gamzeata Merhaba, 8 aylık bebeğim var. Malesef emmiyor artık, mama ek gıda devam ediyoruz ama inanılmaz iştahsız. Ne yapmam lazım lütfen çözüm?
Aysentrn Gamzeata bende sizinle aynı durumdayım doktor birsuru vitamin de verdi bana mısın demiyor ne yapacağımı bilemiyorum umarım çözüm bulan birileri çıkar 🤲😔
Gamzeata Aysentrn çok yıpratıcı bi durum, tabiki herşeyden önce sağlıklı olsunlar ama biz bu durumda aşırı yoruluyoruz🤦♀️