Merhaba kızlar
Eşimle 2016 yılında tanıştık 2019 dan bu yana da evliyiz. Üniversitede onun şehrindeydim. Doğum günü Temmuz ayında ben yaz aylarında evimde oluyordum. Bu gibi sebeplerden dolayı Doğum günleri hiç özel olmadı hediyeye filan hep ayrı özendim ama heyecan eksikti. Sürprizi yoktu. O bu zamana kadar Doğum günlerimi hep çok güzel şekilde kutladı. Karşılıksız yaptığını biliyorum tabii ki ama o da bir şeyler bekliyor hâliyle. Bu Doğum gününde çok farklı şeyler yapmak istiyorum. Var mıdır önerisi olan? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum :)