Canım anneler, kızım 1 yaş 20 günlük alerjik bi bebek henüz 2 aylıkken bir çok gıdaya alerjisi olduğunu tespit etmiş ve yıpratıcı bir diyete girmiştim sonra 5 aylıkken yavaş yavaş diyet açtık ek gıdaya geçtikten sonra da ufak tefek şeyler dışında hiç bir sıkıntımız olmadı zaten alerjik bir bünyesi olduğu için temkinli gidiyorum. Mesela henüz yumurta beyazına geçmedim, kendi yaptığım peynir dışında peynir vermedim, alerji potansiyeli yüksek gıdaları vermedim çilek gibi portakal gibi. Ama son 1 haftadır pişikle başa çıkamıyorum 3-4 gündür de mukus vardı kakasında az az tahlil verdik bi sıkıntı çıkmadı çok az kan çıktı o da makat çatlağından diye düşündü doktorumuz. Bir de kerevizin içine çeyrek portakal suyu katmıştım pişiği de ona bağlamıştım. Ama bugün akşam arka arkaya 3 defa kaka yaptı ve ilk kakası mukuslu ve kanlıydı alerjinin en yoğun olduğu zaman bile kakasında gözle görülür kan yoktu 😔 bu nerden çıktı neyden oldu hiç anlamıyorum hemen doktoru aradık tahlil verdik kan ve hafif enfeksiyon bulguları var. Artmazsa pazartesi görüşelim şüpheli gıdaları kes dedi ama zaten şüpheli bişey vermiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. Aynı aylarda olan arkadaşları var herşeyi yediriryorlar hiç de bişey olmuyor ben bu kadar dikkat ediyorum ama başa satıyoruz sürekli çok üzülüyorum artık 😔 bizim gibi alerjisi geçip sonra tekrar eden var mı acaba? İnşallah geçici bi durumdur doktorum bile geçen ay çok iyi korumuşsun hiç bi alerji bulgusu yok vücudunda ve ciğerlerinde demişti üzerine bunu yaşadık koruyamıyor muyum artık ben mi bi yerde hata yaptım bilmiyorum ki 😔