Miyauw Arkadaşlar biz yerken bakıyordu bende bir tane süzgeç emziğine koyup verdim. Bugün bir yazı görmüştüm deneme yanılma yöntemiyle verebilirsiniz diye. 1 saati geçtik bir alerjı durumu yok şuanlık acaba vermeye devam etsem mi?
vatansevershr Miyauw ben 7,5 aylıktan beri veriyorum.Şimdi benimde 8,5 aylık çilekli yoğurt yapıyorum çok seviyor.Tabi ilk önce denemek lazım bende birşey olmadı
Miyauw Bugün e bebekte gezerken de mamalara baktım içinde çilek olan meyve püresi 8 ay yazıyordu bende biraz ona da aldandım verdim 😅
Miyauw Wolverine valla eşim almış ben çok seviyorum diye. 3 gün deneyeceğim bakalım problem yoksa veririm diye düşünüyorum ama alerji olsa hemen belli eder mi kendini pek bilgim yok açıkçası
Wolverine Miyauw ediyor. Dudağının kenarında kızarıklık popoda pişik kırmızı döküntü veya başka şekilde çıkar anlarsın zaten
Annekeki Miyauw hemen belli etmez maalesef oyuzden uc gun deniyo. 2 saatte de tepki verebilir iki gun sonra da🧐 hem erken hem de mevsimi degil🤷🏻♀️
Miyauw vatansevershr verdikten sonra baktım her yerine bir kızarıklık falan olmadı. Biraz da doğal akışına bırakmak istiyorum çocuğumu hep doktorları dinledik bu zamana kadar ama çok pimpirikli olmak istemiyorum artık nedense 😅😅😅
Miyauw DenizSerap 1 çilek koydum emziğine istediği kadar yedi fazlasını zorlamadım biraz da korktum ama bir kaç gün böyle denesem diyordum acaba tepki vermezse versem mi diye düşünüyorum
Miyauw Wolverine bakalım ben yine takipte olayım o zaman sabahta bakarım her yerine bir şey olmazsa bir dahaki sefere bir daha deneyeyim o zaman 🌺
DenizSerap Miyauw ben doktoruma söylemiştim o da kesinlikle verme dedi ben de 1 yaşı bekledim su an veriyorum 18 ay. Bence acele etmeyin nasılsa hayatı boyunca yiyecek.
Dmt-01 Miyauw 16 aylık oldu kızım daha vermedim valla bilemiyorum bide öyle bikez verince bişey olmadı diye alerjisi yok demek değildir üç gün kuralını uygulamanız gerek ama daha küçük bence yinede doktorunuza bi danışın
Miyauw DenizSerap o da doğru. Mesela 1 yaşına kadar da yumurta beyazı vermeyin diyorlar bir doktor ile görüştüm ben Amerikan p. Akademisine göre öyle bir şey yok ver dedi ben beyazda vermeye başladım bir sıkıntı yaşamadık şuan. Her doktor da farklı bir şey söylüyor kafalar iyice karıştı 😁
Sena-bera-mira Miyauw alerjen besinlerin 1 yaştan önce verilmesi önermiyo zaten çilek mevsimide değil verme bence