bgmarik yavrusununannesii kardeşim trendyol indirimiyle aldı.Onun saçları dalgalı tam kıvırcık değil.Memnun ama şöyle saçımı yumuşacık yapıyor dümdüz yapmıyor dedi yani düzleştirici gibi bir şey beklemeyin.
[silindi] yavrusununannesii benim saçlarım çok kıvırcık düzleştirici tarak aldım ama kullanamadım duruyor öyle çekmecese yepis yeni
bgmarik yavrusununannesii bunu aldı kardeşim ama o aldığında 115 liraydı şimdi baktımda artmış fiyatı.Bir de saç nemli olunca daha iyi oluyormuş.
green Arzum un var bir kez kullandım bir daha asla hiç memnun kalmadım. Geçenler de tekrar bir denedim.. ııığğğ