Oglum 8 aylık sadece geceleri emer cok fazla emmiyor artık beni ek gıda alıyor ztn. Kovıd 3. Gunum hafıf gecırıyorum suanlık acaba verdikleri ilaçları kullanmalımıyım emziriyorsan kullanma dıyorlar bazılarıda kullan 2. Ye yakalanmassın korur dıyorlar napıcagımı sasırdım 🥺