tugba23 tabi ayaklarini tekme atabiliyor. Kendi acip kapatabikiyor…yalnizca asagi indiremiyor..bizim ilk başta doktor taktı. Takılan yerlere işaret koydu. 2 hafta hiç cikarmamamizi söyledi. Yıkamayın bile dedi.yatarken ayakları havada kalıyor ya. Altina bir şey koymayın dedi. Yer çekimi etkisi ike sağa sola iyice açılacak o bacaklar. 2,5 hafta sonra biz kontrole gittik. Şimdi haftada 1 yıkarken çıkarıyoruz.
Alt değiştirmesi çok kolay arkadaşım. Kilotlu çorabın ve zıbının üzerine giydirdik biz pavligi. Bu arada kilotlu corabın ağ kısmını kestik. Elbise giydiriyorum genelde.ona uygun tulum diktirebiliyorsun. Çünkü tedavi ne kadar sürecek belli değil. Birsüre içinde konforlu geçirmelerini isteriz bebişlerimizin. Resim veririm ancak yükleyemedim. Beceremedim. Istersen özelden numaranı yaz watsuptan atarım. Ya da ınstagramdan falan.