Herkese merhaba,
16 aylık oğlum var bildim bileli %95 sabahın 5’inde kalkıyor.Bu durum beni çok yormaya başladı.6-6:30 olsa hiç sorun değil ama bu kalkış saati tüm günümüzü uyku saatleri bakımından çok etkiliyor,çok enerjik kalkış yapıyor.Gündüz 2 uyku yapıyor buda aksam uykusunu etkiliyor.Benim gibi olanlar var ise fikir ve önerilerinizi bekliyorun