Ssmzsh sakın sallamayın ben o hatayı yaptım alıştırdım şimdi 2,5 yaşında gece hala kalkıp sallatıyo kendini.mis gibi uyuyan bebeğinizin düzenini bozmayın bozdurmayın.kimse karışmasın.yapın pişpiş uyutun.süper başlamışsınız uyku konusuna bence, maşallah❤️