Marrylina13 Kızım 7aylık katı gıdaya geçtik geçelik bu kabızlık bizi maffetti zeytinyağıda biyere kadar srtık tiksindiği için içmiyor duphalac kullananlar varmı varsa memnunmu fitil kullanıp memenun kalan varmı hangisi daha iyi
Tugcealp Marrylina13 ben hamileyken kullandım ciddi sanciyla tuvalate götürüyor hiç önermem bebek dayanamaz
GokturkAlp Marrylina13 Ben oğluma kullandım bir dönem 9. aydan sonra bir dönem kabız oldu. Her sabah kahvaltısından 30-40 dk önce 1 çay kaşığı veriyordum. Kahvaltıdan sonra tuvaletini yapıyordu. Bakıyordum kakasını yapacak gibi değilse öğleden sonra 1 çay kaşığı daha veriyordum. Düzene girince bıraktım.