Kızlar 4 ay 25 günlük bebeğim var. Neredeyse bir aydır desteksiz uyuyor. ( uyku arkadaşı ve emzikle) fakat bazen, özellikle de bugün 40 dk altı felaket uykusunu aşamadık. Bütün uykuları 40 dk altıydı ve bütün gün mızmız mız beynimi yedi ağlaya ağlaya. Atak dönemi de değil, diş de yok. Neredeyse bütün eğitmenlerin videolarını dinledim postlarını okudum. 45 dk altı uykuları felaket uykuları diye geçiyor. Ve bebek bu süreden daha kısa uyursa tekrar uyutulması gerektiği söyleniyor. Ya saçmalık değil mi, desteksiz uyuyan bebeği nasıl tekrar uykuya göndereyim. Zaten döndüremiyorum da. Kafayı yiyeceğim artık şu felaket uykuları yüzünden . Benim gibi olup da çözüm bulan var mı, lütfen yardım ☹️☹️☹️