Mom076 Kızlar dogum yapılalı 8 ay oldu hamıleyken göbek fıtığı oluştu doktora da gıtmedım sonra suan acayıp bır agrı var ve baya büyümüş yasayanlar varmı yada tehlıkesi varmı??
Betul055 Mom076 bende hamile iken vardı doğumdan sonra hemen gitti bi doktorunuz ile görüşün isterseniz. Çünkü doğum sonrası gitmezse ufak bir operasyon ile alırız demişti
Mom076 Betul055 cevabınız ıcın saol benımkısı ram tersı büyümüş ve sekıl degıstırmıs agrım olunca da normal gelmedı salı günü randevu aldım bakalım ne dıyecek büyük ıhtımale ameliyat dıyecek doktor