Nzdl Arkadaşlar 6 aylık kizim var sürekli kabiz ne versem kabız oluyo ne yapmam lazım zeytin yağı veriyorum şurup aldık hiç birşey fayda etmiyo kendini yaparken aşırı sıkıyo
Yusuf20 Nzdl biraz ara verin benim çocukda öyleydi şu an 8 buçuk aylık yeni yeni sebze çorbaları yiyor kabız yapmıyor.yoğurt gibi sıvı şeyler ver.tel şehriye çorbası yapabilirsin.yayla çorbasına tel şehriye koy benimki öyle alıştı. Muz Pirin Pirinç unu kabız yapıyor.sebze çorbaları da 3 gün kuralı uygula. Zorla yerse küser.1 hafta ara vererek vermeyi deneseniz
GokturkAlp Nzdl Pirinç unu, beyaz un, şekerli gıda asla verme. 3 tane kuru kayısıyı az suda haşlayıp, güzelce blenderda suyuyla birlikte çek, kaşıkla yedir. Her sabah kahvaltısından önce bir tatlı kaşığı verirsen düzene girer.
YagmurKoksal Nzdl zeytin sütünü deneyin ek gıdaya geçince bizimde oldu her sabah 1 cay kasgı veriyorm ertesi gün yumusatıp cıkartıyodu simdi kabız oldukca veriyorum
Bekt Nzdl kuru erik hosaf gibi kaynatın püre halinde verin . Benim kızımda kabız oldu lavman bile yaptılar bi ise yaramadı . Doktoru bunu önerdi ve iyi geldi.
Nzdl irem09 3 aylıktan beri kabizdi zaten ama bu bi kaç haftadır d vitamini veriyorum belki ondanmi diye şüpheleniyorum ama