Kevser-Kor Içimde inanılmaz bi mutluluk var nedense herkese söyleyesin var 6 ay 2 günlüğü iki tane dışımız çıkmış☺
izmirlokma Kevser-Kor dislerin cikmasi cok guzel bir sey ama bebekler cok zorlaniyor 😔 benim oglum 15 aylik dis yuzunden uyumuyor umarim sizin bebeginiz kolay cikartir sorunsuz yasarsiniz dis cikarma donemini..