Bety11 bu dönemde normal sanırım. bizdede aynı durum uyumuyor ama uykudan ağlıyor gözleri süzülüyor, emerken az uyuyor bırakınca uyanıyor kaç kez uyudu beş dk sonra uyandı . şimdi tekrar uyuttum yatırdım inş uyumasını umuyorum . Allah kolaylık versin geçicek elbette