Aslan-123 uyuyunca sizin kaybolacağınızı sanıyorlarmış bu yüzden uyumak istemiyorlarmış. Biz de aynı şeyi yaşadık. Derin uykuya dalana kadar kucağınızda uyutun diyecem ama bizimkinde bağımlılık yaptı hep kucakta uyuyor. Siz bu durumu ister misiniz bilemem. Bi de yatağına teninizin kokusu sinmiş bir çamaşırınızı serebilirsiniz. Bende işe yaramadı ama herkes öyle yapmış çevremde.