[silindi] Oğlum 6 ay 18 günlük 6 aya uygun sebzeli büskivi aldım süt ekleyip yumuşatın yazıyordu yarım yağlı süt aldım ama versemmi bilemedim siz süt ne zaman verdiniz
3MelekAnnesi3 [silindi] vermeyin su ile ıslatın alerjik durum olabilir cnm benim oglum mamayı bıraktıgı için 11 aylıkken süte gectik oda 6 ay 1 yas arası devam sütü onu bile yarı yarıya su ile karıstırıp verdim sukur bişey olmadı smdi tam süt içiyor ama yinede sizinki cok cok kücük
Tasbebek_ [silindi] formül mama kullanıyorsanız onunla ıslata bilirsiniz ya da portakal suyuyla da güzel oluyor hiç yoksa yoğurt kullanın ama süt içim şuan erken
Busrabektas [silindi] ben kendi mamasi ile islatiyorum genelde normal sut kullanmayin en azindan 1 yasina kadar
Elfydr [silindi] yok vermeyin . Anne sütü yada formul mama ile yumuşatın. Olmazsa ıhlamur ile yada en kotu su ile . 1 yas öncesi diger sütler verilmez.
[silindi] Arasannesi teşekküt ederim 1 yemek kaşığıyla böyle ıslatıcaktı annem ama sizler öyle yazınca ıslattırmadıö