Birtosbikannesi1 Yapıp yapıp yarısı çöp oluyor cnm yemiyor. Bazen zorla yediriyorum. Artık oyunlarım tükendi sabrımda. Meyve olursa yer o da canı istediğinde. Sürekli tarif yapmaktan sıkıldım iştahlı bir bebek değil o yüzden peşinden koşup yedirmekle geçiyor bütün zamanım. Kilo alımımız durdu 2 aydır. Diş dönemine bağlıyor hiç yememesini. Eskiden de pek yemezdi de neyse. Bizim ki meme düşkünü. Tam bir şeyler yedirecem derken mem mem diye ağlıyor kıyamıyorum ona da emziriyorum olabildiğince