Merhaba benim bebeğimde 5.Ayına kadar kakasını zor yapıyordu meme mama gidiyorduk ek gıdaya geçtikten sonra bu sorun düzeldi çok şükür şuan 1 yaşında ara sıra bazen 2 gün yapmadığı oluyor yine ama doktor demişti bebeklerin bağırsak florası büyüdükçe gelişiyor olabilir diye.