İyi günler ben bir şey soracaktım anneleri biz çok az süt içtik bebeğim maalesef beni enmedi sütüm olmadığı için şimdi Aptamil ma kullanıyoruz anneleri bir sorum olacaktı mama ile beslenen bebeklerinz hemen hasta oluyor mu bağışıklıkları zayıf oluyomu şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim