ogretmenanneeee Recbeyer bende almayı düşünüyorum cnm araştırdım biraz vicco nun ilk adım ayakkabısı var herkes öneriyor ondan alıcam sanırım
cydcvk Recbeyer 20 numara adidas aldım. 21 vicco aldım. Kızım 9 buçuk aylık hala çok büyükler. Boynerde indirim vardı bakın isterseniz. Adidasın tabanı ince. Üstüyle aynı. Vicconun kalın biraz
[silindi] Recbeyer etrafımdan vicco önerdiler hep burdada denk geldim fiyatlarıda gayet iyi ortapedik olmasına rağmen bende vicco alıcam
Recbeyer Demirannee https://www.hepsiburada.com/vicco-950e19k224-ilk-adim-lacivert-cocuk-ayakkabi-p-HBV00000MCAJ2?magaza=VEL%c4%b0+KUNDURA&isFashion=true
Demirannee Cansudefne20 yumuşacık tam bir bebek ayakkabısı kalitesi geldiğinde anlaşılıyor zaten ayağını ölçüp yarım santim daha büyüğünü aldık biz uzmanlar öyle tavsiye ettiği için
Demirannee Chngr şubatta aldık halen giyiyor bu birazda bence çocuğun ayak büyüme süresine bağlı diye düşünüyorum yaza kadar giyer sanırım. Yazında lc waikikiden sandalet alacağım
Cansudefne20 Demirannee ilk adım ayakkabısı diye geçiyor değil mi ? Bi yerde tabanı çok sert yazmışlar hangisinden alacağımı şaşırdım :)
Arasannesi Recbeyer adidas 360 doktorumuza da danışarak aldık.tabanı özel yürüme ayakkabısı olarak geçiyor.viccoya da bakmıstım dışarısı için biraz ince gibi gelmişti altı o klasik modelının.ben de buna karar kıldım