Siracseda AselG 40 in çıkana kadar biberon ve meme farkını anlamaz ben öyle yendim benim oğlum sarililtan hastanede yattı bir gün ama ama ben sarılık olmaması için saat başı uyandım ve mama hazırladım dikişli halimle çok zor dönemler geçirdim kayınvalidem hiç ilgilenmedi eve gelince rahat kafayla bebeğimin ihtiyacını karşıladıktan sonra göğsüme alarak yavaş yavaş alıştırdım ilk gündüzleri biraktik biberonu sonra yavaş yavaş geceleri sonra komple bıraktı artık meme ile devam ediyoruz
AselG Siracseda Bende denemeye başlayacağım gündüz meme mi vereceğim gece biberon ile devam edeceğim ama 40 ımız çıkmadı ve sarılık az durumda korkuyorum artar mı bidaha ?🥺🥺🥺😥😥😥😥
kubrabaygeldi Asafeymeninannesi üst kıyafetlerinizi çıkarın bebeğinizinde çıkarın teninize temas etsin o zaman emecektir 🙏🏻
Asafeymeninannesi kubrabaygeldi göğüsler meydanda dolanıp duruyoruz evin içinde lakin yok yok yani inat öyle böyle değil 😑
Bebeminnie Asafeymeninannesi silikon meme ucu kullan canm Avent kelebek uç en iyisi Benm kızm da onnla emmeye başladı şimdi iki aylık silikonu bıraktk normal emiyor Dr browns geniş ağızlı biberon kullanıyorm mama da veriyorm
Asafeymeninannesi Bebeminnie meme ucunu kullandım midesini bulandırdı ilktir normaldir dedim bi çok kez denedim ağzına aldığı gibi 1-2 somurmayla kendini geri çekti
Elifbusram Asafeymeninannesi Düzelicek merak etme ama gerginlik stres sanada bebeğinede zarar verir. Kimseyi dinleme bebeğini senden fazla kimse düşünemez. Bende yaşadım aynılarını kesinlikle mememi kabul etmedi elalem sütün yetmiyo demekki süt gelmiyo demekki yoksa kabul etmezmi diyerek beni mama kullanmaya zorladı resmen. Mamaya iyice alışmaya başlamıştıki gittim bir göğüs ucu aldım ve durmadan emzirmeye başladım belki yarım saat 1 saat bebeğim memeyi almamak için direndi ben vermek için her seferinde. Vakit geçtikçe alıştı emzirdikçe sütümde arttı şuan 40 günlük oldu ve mama günde bire düştü ve emmeyi gayet seviyo.
Asafeymeninannesi Elifbusram yaa göğsüme yanaştırdığım gibi morarana kadar ağlıo hayır sanki süt değilde zehir veriyorum çocuğa 😔🙄
Fatma62 Asafeymeninannesi kuzum bni anlatmışın bzde 2 ay 15 gnlk olduk emiyor merak etme kmseyede aldrma bn yapmadım ama sen yap tecrube enazından bnimki bide erken doğmuştu hiç tutmqz dyodum damağıda gelişmemişti lakin şimdide sütüm yetmiyor biberonu braktı 10 gndr sıpam bnde şırangayla veryrum çare aryrum çok zr oluyor kup kuru oluyor bebeğim 😥
Asafeymeninannesi Fatma62 şırıngayla vermekten kilo kaybı yaşadık doymuyodu 😏 kaçıncı haftada/ayda emmeye başladı
Asafeymeninannesi koalaveannesi zararlı ne yazik ki kayınvalidem onuda denedi 😔 en son hurma sürdüm belki bir ihtimal dedim ama yokk🙄 senin işin zor Allah yardımcın olsun demen en iyisi gibi 🤣 sinirden gülüyorum artık
koalaveannesi Asafeymeninannesi kayınvslideyi anneyi fln bırak😂 herkesi gönder evden bebeğinşe başbaşs kal gerekirse çıplak kal o memelerden ayırma onu 😂 el mi yaman bey mi yamsn görsün😂😂
Asafeymeninannesi liebe emzik neysede biberonu kesersen aç kalır 😑 şırıngayla vermeye kalkışsam ki yaptım ilk doğum yaptığımız zaman verilen şırıngayla 10-15 adet içer yorulur direk uyur 😑
liebe Asafeymeninannesi ikisini kesip alternativ besleme metotlarindan yararlanmak lazım. finger feeding , kadehle besleme. Evet serce parmagimi damagina dayiyorum siringayla dudagin kenarindan azacik azacik sıkıyorum.
Asafeymeninannesi Gulsahemir demin Bi bayanda bahsetti de yalnızca Facebook üzerinden mi ulaşım sağlayabiliyoruz?
Elifbusram Asafeymeninannesi İnan bende öyleydim seni çok iyi anlıyorum umutsuzluğa kapılma devam et denemeye yoluna giricek inşallah
koalaveannesi Asafeymeninannesi parmağını emdir canım sonra bianda memeni sok bunu sık sık tekrarla bide 😂