Uzymom Kızlar bebeğim 3 aylık alt dudağıyla diş kaşıyo gibime geliyo salyasıda akmaya başladı bu kadar erken diş çıkarır mı tecrübeli anneler bana bi baksın hele milletin ki 6 aydan önce çıkarmıyo benim çocukta mı bi sorun var 😂
Masalll1 Uzymom en erken 4. Ay çıkar o aylarda belirti göstermesi normal ama hemn çıkmıyor bizim de o zamanlar başladı ama 7 aylikdi çıkardı
Ayse_lina Uzymom benim kızım da 4 ay 18 günlük aşırı derecede salyasi akıyor ve sürekli eli agzinda ama dış etinde de şişlikte yok.anlamadim bir türlü
Uzymom Si_se_ta_be diş etine bi türlü baktırmıyo kıyamet kopuyo oyüzden dikkatlice bakamıyorum bi türlü
elif_07 Uzymom benimki 3 aylık uzun süredir salyası akıyor. Başka bi belirti yok. Nedenini ben de bilmiyorum. Kıyafetlerimi ıslayacak kadar akıtıyor bi de
Mommysharkdoodoodoodoo Bebekler tükürüklerini yutmayı bilemezler salya artışı yoktur yutmayı henüz öğrenmemiş bebeğiniz bu yüzden gayet normal bir süreç. Diş olmayabilir.