Rabiss01 biz bandın düşmesi için 5 gün ılık suya oturtmuştuk doktorun tavsiyesiyle. Kendiliğinden düşmüştü bantlar, sargı zaten sünnet olduğu gün düşmüştü. Sizde kendiniz çıkaracaksanız suyla yumuşatın. Sabun kullanmayın demişti doktorumuz oturttuğunuz suda yıkarken vs. De. Umarım yardımcı olur, geçmiş olsun