Durukubra Bebegimin nerdeyse 3 haftadır oksurugu var ilk zamanlar azdir gittikçe arttı ve ıçten öksürmeye başladı mama içerken tikanip3 kalıyor öksurmekten sadece mama icerkende degil öksürük tutuyor kipkirmizi oluyor zaditen kullanıyoruz ama fayda yok napicam bilmiorum 🙏🏻 fikri olan varmi
Mehtaptvz Durukubra bizde oksurukle basladik sonra burun akintisi devam etti hırıltı cigerlere inmişti evde gecirmeye ve öksürük şurubu vererek bastirmisiz bi doktoru goturmenizi tavsiye ederim
gurbetkusu Durukubra burnunu sürekli açmanız lazım serum fizyolojikle. Yoksa Allah korusun bronşit zatürreye çevirebiliyor. Ama bunlardan önce sağlık ihmale gelmez doktorunuza gösterin
zgeGrbzel Prospan oksürük surubu ı bitkisel cok iyi geliyo öksürüge deneyin istersenz bı doktorunuza sorup bıze cok iyi geldi bıde peteklerin üstüne su koyun ev nemlensin