Hilalrkmn Kanepede yatiyodu iki dakka arkami dondum bi ses gldi baktm yere düşmüş biraz agladi ama su an iyi oynuyor 7 aylik bu arada bebegim bi sknti olur mu ya icim icimi yiyor kndimi suclu hissediyorum ne yapmam lzm kizlr 😞
Begum26 Hilalrkmn 50 cm üstünde ise düştüğü yer doktora götürülmeli eğer değilse gözlem altında tutun uyutmamaya çalışın bir süre çok geçmiş olsun maalesef düşüyorlar o aylar da benim oğlumda düşmüştü canınızı sıkmayın inşallah bir şeyi yoktur
Masalll1 Hilalrkmn Ama canım büyümüş o artık kanepede yatirmaman yatryorsanda önlemnini alman gerekiyor. Çok geçmiş olsun umarım birseyi yoktur
Perfect_woman Hilalrkmn Çok geçmiş olsun canım yere minder açıp yatirabilirsiniz hareketliler artık düşer böyle tek kaldığı zaman
Zerr Hilalrkmn Hiç bir zaman bebeğimi koltuğa kanepeye yatağa koymadım. (2 aydan sonra) çünkü dönmüyor zannediyorsunuz henüz taa ki dönüp düşene kadar.. 2 dk değil 2 sn de dönebilir..
cydcvk Hilalrkmn ben hemen doktora götürdüm bişey yapmadılar. Gözde kayma kusma falan yoksa geri yolluyolar. Ama allah korusun yine düşse yine götürürüm bizim göremediğimiz bişey olabilir
Hilalrkmn cydcvk bnm bebegimn normalde de kusmasi oluyr ama dustuktn snra olmadi su an bkiyrm keyfi yerinde sukur kusmasi yok gozleride normal 9 a kdr uyutmuycm
cenese35 Hilalrkmn daha üc gün önce koca kayrıladan düsürdüm cocugu küttt diye uyanmıs kendi kendine dönmüs dönmüs salondan duydum teee allahın izniyle bise olmaz korkmayın
Hilalrkmn cenese35 ayy kuzum benim yaa cok şükür olmadi canim ama bundn snra hep yerde ytrcm snde oyle yp isleri blli olmuyr cunku 🙄