nehir_yalcin Ek gıdaya başladık lekeleri nasıl çıkartabilirim en iyi deterjan markası nedir hanımlar?
Melisasey nehir_yalcin e bebek te baby me markasının mavi olanı çok çok güzel granül sabunlar çamışırları kas katı yapıyor sevemedim hiç ben
ebrusmsk nehir_yalcin duru granül kullanıyordum hep çamaşırlar kalıntıli. Dalan bebek deterjanı var ona geçtim.en azindan ustu basi battiginda ya da kaka sizdiginda temiz yapiyor
Tasbebek_ nehir_yalcin e bebekten çamaşır suyu tozu almıştım kıyafetleri sıcak suyla ıslayıp üzerine de ondan döküp bir gün kadar bekletiyorum sonra 60 derece de yıkayınca yerleşmiş lekeleri bile aldı
Emirtalhamm nehir_yalcin duru deterjan üstüne tanimammm👌kaç tane denedim duru mis gibi lekeler için beyaz sabunla yıkıyorum leke oldumu yemekten sonra direk çıkarıp lekeye sürüp yikiyom kaldımı geçmiyor sıcak suyla
Esrans nehir_yalcin Ben omo hipoalerjenik sıvı deterjan kullanıyorum çok memnunum granülleri kullandım ama sevmedim