Belinayyy o aylarda aynısını yaşadım kıyamet kopuyordu asla oturtamıyordum ne lazımlığa ne klozete. Hiç ısrar etmedim aynı gün içinde bir kaç kez denedim tabi yerlere çiş yaptı. Sonra bıraktım ilk günde. 33 aylıkken tekrar başladım ama oturmaya karşı çıkmayınca. Bir de erkek olduğu için çişi ayakta yapabildik ilk etapta oraya yapınca sevindi, kötü bir şey olmadığını idrak etti. O şekilde alıştı.