seldaselda28 Hanımlar evde meyve püresi yapıp dışarida yediren var mı? Malum elma armut hemen kararıyor.Hastaneye gideceğim biraz bekleme sürem olacak orada oyalarım oğlumu diye düşündüm ama.
Arzuaysima seldaselda28 pişirebilirsin ikisini de ben çok az bebek irmiği de atıyorm sonra da sıcak haliyle koy kavanoza ters çevir biraz dursun sonra dısarda yedirebilirsin aynı haliyle duruyor bende dışarda bu şekilde kullanıyorum
Arzuaysima seldaselda28 ben küçük doğrayıp pişiriyorum en son blenderdan geçiriyorum ama cam rendede rendeleyipte de pişirebilirsin