Merhaba hanımlar öncelikle benimde bir oğlum var ve daha 40 günlükken ameliyat oldu yani bir hafta önce olduk biz ameliyatı çok şükür bişey olmadı 2 saat sürdü ameliyatimiz hem sünnet hem iki kasıktan ameliyat olduk çok çabuk iyileşiyor evet dikişleri oluyor benimde aklımda sürekli acaba kaldırabilir mi ameliyat sonrası süreç nasıl geçer ama beklediğim gibi geçmedi yanılmışım çocuğum ameliyattan çıktıktan iki saat sonra besleyip omzuma alıp gazını bile çıkardım sadece biraz dikkat gerekiyor tabiki ben bu süreçte eşim dahi doğru düzgün almadı kucağına bişey olmasın diye ve çok şükür de bişey olmadı sadece biraz huzursuz ve huysuzlugu var arada ağlama krizleri ki buda normal bişey sonuçta ameliyat olan bir birey karşınızdaki yani demem o ki biraz sabır bu süreç için herşey gelip geçici zaman geçtikçe bu günleri çocuğunuza anlatarak gülüp geciceksiniz 🤗🥰