Belinayyy Mom013 fink fink gezmiyorumda oğlumu arada parka göturuyorum sosyalleşmesi icin korka korka napcaz bu virüsle bilmiyorum iyice asosyal oluyor çocuklarımız
Egemenin_Annesi Mom013 valla hasta olup hastanede evlatlarimizin basinda acilar icinde nöbet tutmaktansa asosyal olsun yavrularimiz daha iyi.
Mom013 Cheddar eskiden bebeklere çocuklara bişey olma olasılığı düşüktü en fazla taşıyıcı oluyolardı ama şimdi durum değişti….
Mom013 Egemenin_Annesi kesinlikle haklısınız. Benim bebeğim prematüre doğdu ne annemle görüşüyorum ne babamla halbuki nasıl desteğe ihtiyacım var… bakıyorum herkes herkesle görüşüyor, keyfi gezmelere gidiyor…
1yenianne Evden hiç çıkmıyoruz market pazar dışı amaçla korkuyorum Allah sonumuzu hayır etsin inşallah
F-Betul Mom013 Anlatamazsınız, maalesef kimse yaşamadan akıllanmıyor ama bilmiyorlar ki hayat tecrübe ile öğrenilecek kadar uzun değil. Keşke başkalarının yaşantısından ders alsak.
Mom013 F-Betul çok haklısınız… inanın çevremde kimse yok kendi ailem dışında bu kadar izole olmuş. Herkes herkesle gayet görüşüyor