Annekizz https://hizliresim.com/2vGZki Kızlar merhaba kızım 2 aylık olucak beşikte düz yatırıyorum ama gündüz bu ay yastıkta yatırıyorum gecede acaba bunda yatırsam olurmu 😊
Woody Annekizz Reflü yatagı kullanın veua yatagının altına kadrmeli kitap gibi şeyler koyun. Yükselir böylece. Yastık 2 yaşa kadar önerilmiyor.
mermik Annekizz yattigi yer sert olmalı. Yumusak demişsiniz ya birwz tehlikeli. Bir de 2 yaşına kadar yastık onerilmiyor omurga sağlığı için. Ve cok zaman olmus annesi eldivenleri bence artık çıkarın 🤎 kendini tanisin
MeryeminAnnsi Annekizz yastikla bogulma riski olduğu icin onerilmiyo. Gunduz gozunuzun onundeykeb olabilir ama gece yatirmayn
Zeynepdagdelen Canım merhaba bebeğin 2 yaşına gelene kadar omurga sağlığı için yastık kullanmamalısın
Annekizz Zeynepdagdelen Yani bende bilemedim ama çevremdeki herkez kullanıyor öyle 3-4 kişi var bebekli
Zeynepdagdelen Annekizz eğer bişeye yatırmak istiyorsan yüksekte kalması için reflü yatağı kullanmalısın kaldı ki Allah korusun ama ani bebek ölümlerinin büyük çoğunluğu yastık yüzünden oluyor dikkat etmekte fayda var canım
Annekizz Zeynepdagdelen Öyle kuzum doğru ama reflü yataklarıda uygun değil baktımda o kadar para veremem :) Ama gece yatıncada çok düz geliyor bana yan yatıyorum bide
Zeynepdagdelen Annekizz o zaman şöyle yap evdeki en sert yastığın üzerine yatır yani reflü yatağı gibi baş kısmını Yükselt anlatabildim mi acaba yani yastığı dik kullan
Annekizz Zeynepdagdelen Evet anne yanı beşikte yatıyor yanımdada düz yatıyor arkadaşlarım bi kaç resim attılar baktım hep yastık var bebeklerin altında 💁🏻♀️
Zeynepdagdelen Annekizz kimsenin anneliğini sorgulamak haddim değil ama emin ol bizler de bilmiyorduk sorarak araştırarak öğrendik elimizden geldiğince bebeklerimizin sağlığı için dikkat ermemiz gerek. Artık doğru bilgiye ulaşmak çok kolay internet var
Annekizz mermik Çıkarıyorum kuzumda uyurken kıyamıyorum üşür diye uynınca çıkarıyorum ama bide evim azıcık serin ne kadar yaksakta 😊🤎
mermik Annekizz anladim 🌸 siz annesisiniz cok daha iyisini düşünürsünüz onun için. Nacizane tavsiyeydi 🌸
Annekizz Dorukkkk Çıkarıyorum kuzum evim azcık serin uyurken üşürse diye kıyamayıp takıyorum ama uyanınca Çıkarıyorum