Muallime1 Kızlar 7 aylık bebeğim keçi boynuzu pekmezi verebilir miyim ? Koska marka yoksa özel bir yerden özünü mü almak gerekiyor şimdiden sağ olun 🌸
Mom089 Muallime1 pekmez den ziyade özünü verseniz daha iyi olur 6 aydan itibaren veriyorum ben hünnap marka
Busrabektas Muallime1 Kizim 7 bucuk aylik ben Beyorganik ten keciboynuzu ozu ve dut ozu aldim bir de kilo problemimiz oldugu icin karadut ozu aldim kahvaltida veriyorum, normal pekmezlere de gore bir tik daha tatsiz oluyorlar.
biregesevdasi Mom089 hünnap piyasadaki diğer ürünlere oranla çok daha az keçi boyunu özü içeriyor etiketini okuyun isterseniz yada gıda dedektifi ile olan kavgasını araştırırsanız daha detaylı bilgi edinebilirsiniz 👍
Fatmacicek Biz erken ek gıdaya başlamıştık. Hünnap marka kullanıyorum . Dönüşümlü olarak armut , pancar pekmezi de tadiyoruz.
Mom089 biregesevdasi ciddi misiniz. Hiç duymamıştım Bi bakayım teşekkür ederim Önerdiğiniz başka marka var mı peki