Dt_ozgee Bebeğim 3 ay 27 günlük. Acele ile 30 derece suda yıkamak zorunda kaldım. Elleri ve ayakkarı soğuktu giydirirken. Sonra hemen ısıttım ortamı kendini sıkı giydirdim. Hastalanır mı sizce :(
Busrabektas Dt_ozgee normalde 36-37 Derece arasi olmali. Keske hic yikamasaydiniz ama artik yapicak bir sey yok endiselenmeyin en fazla usutur burnu akar takip edin.
Mariposaa Dt_ozgee suyun derecesini hic ölçmedim ama yıkarken anlamış olmanız lazımdı sıcak mi ilik mi diye. İnsaAllah hasta olmaz 🤷♀️ hava da serin cunku.
Dt_ozgee Busrabektas ya babası suyu ayarlayamadı bi türlü 3. Falan denemesiydi ben de öncesinde ıslatmıştım üşümesin diye hemen döküp çıkardım :(
Deletedmom5284 Dt_ozgee Evet olur ateşi çok kalın giydirme sen yine normal giydir evinide sıcak tut 24 derece iyidir mesela rahat giydirebilirsin kalın olmadan